My lovely followers

Search This Blog

Translate

Saturday, June 8, 2013

Anniversary Charm

 Salutare tuturor!
Multe dintre voi m-ati felicitat joi pentru cei 4 ani de casatorie si va multumesc din suflet pentru asta.
Stiu ca este sambata deja, si ca tot farmecul a trecut, insa, inainte de aceasta data magica 06.06.2013, aveam o gramada de idei si chiar vroiam sa realizez o manichiura cu aceasta tema. 
S-au implinit deja 4 ani fermecatori in care ne-am dovedit inca o data cat de mult ne potrivim.
Aseara m-am pus pe treaba, insa aveam atatea idei, incat nu stiam pe care sa o aleg.
Sper ca am fost inspirata si ca veti fi si voi la fel de incantate ca si mine de rezultatul final.
O sa va cam sperii cu o tona de fotografii, so stay tuned!











Am lasat aceasta postare fara detalii legate de pasii efectuati in realizarea acestei manichiuri.
Este lesne de inteles ca se realizeaza cu multa usutinta, insa in acelasi timp multa migaleala.
Sper din tot sufletul sa va placa.
Mi-ar placea sa-mi scrieti parerile voastre sincere legate de aceasta postare.

Pana data vitoare, toate cele bune!!







23 comments:

  1. Replies
    1. Multumesc. Ma bucur asa de mult ca-ti plac.

      Delete
  2. Superb e putin spus!! Imi plac la nebunie! Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, Sascha chiar sunt fericita ca un astfel de comentariu a venit din partea ta. Stii cat de mult iti admir unghiile si munca depusa. Merci mult.

      Delete
  3. It's a very beautiful and festive mani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maria, you are so kind as usually. Thank you for your great comments and support.

      Delete
  4. superba <3 si felicitari si la cat mai multi ani impreuna plini de dragoste, iubire, fericire si cel mai important sanatate :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci frumos atat pentru apreciere, cat si pentru urari.

      Delete
  5. Ce frumos este modelul. Superb. Felicitari si sa va intelegeti la fel de bine, multi ani de acum incolo. Te pup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mii de multumiri. Abia astept sa vad si la tine pe blog un model bridal. Sunt sigura ca va fi divin.

      Delete
  6. Wow superbe si delicate, felicitari si la cat mai multi ani de iubire si de intelegere

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anca, esti o draguta ca intotdeauna. Merci frumos.

      Delete
  7. Superba manichiura, sunt excelente fotografiile! Pupici si felicitari, la muuulti multi ani impreuna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci mult Georgiana mai ales ca apreciezi fotografiile.Sotul meu le-a facut, dar mai avem de lucru la focalizare :D

      Delete
  8. ei eu am facut 8 ani pe 04 06 asa ca iti urez la multi ani fericiti .plini de iubire si cu intelegere unghiutele tale sunt superbe , frumoase si elegante ,imi plac foarte mult .. felicitarii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohohoho, la multi ani!!!!! Avem date apropiate :)
      Multumesc pentru urari si pentru laudele aduse unghiutelor.

      Delete
  9. arata foarte bine dar eu nu cred ca as rezista nici macar o zi cu margelute sau aplicatii 3d.... felicitari si la multi ani fericiti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci mult Monica. Cand le-am aplicat, ma gandeam si eu la acelasi lucru: of, sa vezi ca nu voi suporta atatea margelute pe unghii, mai ales ca mai fac si treburi casnice! Intr-un final s-a dovedit ca am rezistat 5 zile si chiar s-au dovedit a fi accesorii antistres - mereu le pipaiam. Trebuie sa recunosc faptul ca m-am chinuit ceva pana sa le dau jos.

      Delete
  10. Sunt superbe unghiutele :* va felicit pentru cei 4 ani, tineti-o tot asa :* la multi ani fericiti impreunaa!!

    ReplyDelete
  11. Foarte dragute!
    Felicitari si din partea mea :*

    ReplyDelete
  12. Foarte frumoasă și elegantă !

    ReplyDelete
  13. Supeeeer!!! Ce frumoase sunt margelutele , de unde le-ai luat?:X
    Pozele nu mai zic, sunt atat de frumos realizate :D
    Multa fericire tot restul vietii!:*

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.