My lovely followers

Search This Blog

Translate

Tuesday, June 25, 2013

Jolly fun and joy

Salutare fetelor!
Azi vin cu o manichiura cat se poate de simpla. 
Oja vedeta este Jolly Jewels de la Golden Rose numarul 110.
Iata si manichiura!


Dupa cum v-am avertizat, manichiura este una super- simpla si de efect mai ales datorita ojei Jolly.


Minunatia este aplicata in doua straturi si are o acoperire destul de mare. 
Beleaua vine odata cu inceperea procesului de indepartare al ojei (cred ca stiti ce inseamna sa cureti oja cu MULT glitter de pe unghii).
Norocul nostru este ca avem la indemana foliile pentru gatit si muuuuuulta acetona.


Sa nu uitati sa va hidratati bine cuticulele si implicit unghiile dupa acest procedeu, doar nu vrem ca ele sa fie uscate, inestetice si nesanatoase.


Haideti sa va povestesc despre decorarea degetului inelar.
Totul este prea simplu: Oja crackle albastra, cateva pietricele rosii in forma de inimioara si putina imaginatie.

Oh, nu uitati sa sigilati totul cu un top cot si Gata!


Astept parerile voastre in comentarii si ne vedem data viitoare cu o surpriza in ceea ce priveste unghiutele mele.
Toate cele bune!

7 comments:

  1. Oja asta chiar e o vedeta, mai ales pe unghiutele tale frumoase si lungi :*

    ReplyDelete
  2. si eu iubesc aceasta oja. De curand mi-am achizitionata si o iubesc la nebunie.
    Ai unghiute superbe ♥

    ReplyDelete
  3. That really is jolly and fun - and a perfect match to the jewelry :)

    ReplyDelete
  4. Foarte foarte frumoasa oja. O am si eu. Iar manichiura, arata superb asa cum ne-ai obisnuit. :*

    ReplyDelete
  5. Superba manichiura :) si arata asa frumos pe forma unghiilor tale :)

    ReplyDelete
  6. Ahhh ca nu ma mai pot uita la manichiurile tale fara sa "mor" de invidie la ce unghii lungi si frumoase ai!!

    ReplyDelete
  7. superba... dar cum reusesti sa le ti asa lungi? si eu le am tot atat dar am gel pe ele si abea astept sa le scurtez ca deja ma incurca

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.