My lovely followers

Search This Blog

Translate

Saturday, June 1, 2013

Glitterici si Scaparici

Salutare fetelor!
Azi este 1 Iunie - ziua copilului!
Tot azi avem si unghiute sclipicioase si scaparicioase :)))
Tin sa va anunt ca nu sunt multumita de rezultatul final. Poate am fost mult prea entuziasmata si am vrut sa iasa ceva deosebit. 
Puteam sa ma aranjez binisor cu un glitter holografic si cu unghia de la aratator albastra cu bulinute sclipicioase ca accent, dar.............. nu , hai ca o sa iasa ceva..........si ..... iata ce a iesit.... un amalgam.
Asta e, macar e ziua copilului si voi sarbatorii alaturi de copiii prietenilor mei.

Va las cu modelul.


Am inceput prin aplicarea unei baze de la Essence. Apoi am folosit oja de la Rapsodi - # 351 pentru efectul sclipicios.
Mai apoi, cu ajutorul unor oje nail art, am trasat modelul chevron pe unghia de la degetul mijlociu de la mana stanga, iar pe cea de la mana dreapta niste dungulite.




portocaliu - Golden Rose #102
albastru - Orkide 
galben neon -Orkide #07

Pentru un plus de sclipire, am presarat glitter ca si contur al fiecaruit chevron.
Ciresele de pe tort sunt pietricelele adaugate in varf.
Voala, modelul sclipicios e gata!!


Sunt sigura ca celelalte fete au realizat modele superbe si inedite si va invit cu mare drag sa le faceti cate o vizita:

21 comments:

  1. superbe , sunt stralucitoare, imi place pila cu pietricele de unde ? pupici :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ela, esti o draguta. De pila am facut rost de la un butic de cartier. Acolo am gasit si alte bunatati precum niste fundite superbeee. Abia astept sa vi le arat intr-o viitoare manichiura. Kiss.

      Delete
  2. Replies
    1. Oh, sunt asa de bucuroasa ca-ti plac. Merci mult.

      Delete
  3. Wow, that's a very festive mani - and blingy too of course :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Maria. You never stop to amaze me with your wonderful comments.

      Delete
  4. Modelul tau m-a fascinat de cand l-am vazut pe Facebook. Imi place mult. Iar pila aceea, da atat de bine in poze. Te pup.

    ReplyDelete
  5. Interesante rau! :)
    Nicola http://foxxynico.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Super faine, colorate si sclipicioase, se potrivesc perfect cu ziua de azi :)

    ReplyDelete
  7. Foarte colorate si frumoase unghiutele :*

    ReplyDelete
  8. Pila e geniala! :)) Si ce unghiute lungi ai. :D

    ReplyDelete
  9. Unghiile iti arata considerabil mai bine sunt dea dreptul superbe!!! Felicitari si pentru model :)

    ReplyDelete
  10. s-au potrivit perfect pentru o postare de 1 iunie ;). vesele si dragute :).

    ReplyDelete
  11. foarte dragute, modelul de pe degetul mijlociu de la mana stanga este superb

    ReplyDelete
  12. Cat de frumoase unghiute ai, iar modelul e tare dragut :*

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.