My lovely followers

Search This Blog

Translate

Sunday, October 6, 2013

Marc Jacobs Daisy Nails

Salutare fetelor!
Azi veti vedea o manichiura simpatica, florala si mai ales simpla pe unghiute mici, mici de tot.
Dap, in sfarsit am scapat de tips-urile cu gel definitiv si irevocabil.
Promit sa scriu un articol pe tema aceasta.
Azi voi face referire la un parfum drag mie, si anume Daisy.
Desi este lansat inca din 2007, se pare ca a ramas printre parfumurile mele preferate, din pacate l-am terminat de mult si nu am pastrat simpatica sticla, insa m-am gandit sa recreez o manichiura.
Hai sa vedeti si design-ul pe care-l poate realiza chiar si nepotica mea de numai 7 anisori :)


Dupa cum va spuneam, sunt tare bucuroasa ca am reusit sa scap si de ultimele ramasite de gel.
Acum , unghiutele mele se refac si abia astept a creasca lungi si sanatoase.


Pentru inceput, am folosit o baza tratament de la Flormar.
Apoi am folosit frumoasele oje de la Golden Rose Paris in cate 2 straturi.
nude  -nuanta #08 
auriu- nuanta #41


Pe inelar am adaugat cele 2 floricele parfumate cu ajutorul ojei albe de la Flormar si cu ajutorul unui punctator. In mijloc am adaugat 2 tinte aurii pentru un efect similar capacului parfumului.


La final am sigilat totul cu un top - coat de la Golden Rose si voila.... Daisy on my nails.
Cand ma uit la ele, imi reamintesc instant parfumul de mosc si vanilie.


Pana data viitoare, astept cu mare drag parerile voastre sincere despre aceasta manichiura.
Kiss yaa!!

4 comments:

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.