My lovely followers

Search This Blog

Translate

Thursday, October 17, 2013

Breast Cancer Awareness Month #2

Salutare fetelor!
Azi avem o manichiura simpatica realizata pentru o cauza nobila.
Cu aceasta ocazie, mi-am schimbat si forma unghiilor. Vreti sa vedeti?
Tineti-va bineeeeeeee ca va bombardez cu poze.





In primul rand, am aplicat o baza tratament pe unghiute # Flormar Nail Care 4 in 1Complete care.
Apoi am folosit frumusetea de la GR #Holiday 58 de care m-am indragostit pe loc.




Auriul de pe degetele inelar si aratator este baza unui glitter  no name si a unei pietre frumoase cu diverse irizatii, inconjurate de micro beads roz. Ha, ha, v-ati prins voi despre ce e vorba :)




Nu am aplicat top coat ca sa nu stic texturata :)
Considerati ca sunt prea multe poze? Nop. Sotul meu a zis ca trebuie sa le postez pe toate, ca doar nu s-a chinuit atata pentru nimik.


Ok, hai ca ne abatem de la subiect.
Mesajul transmis este urmatorul: Arata ca si TIE iti pasa de femeile importante din viata Ta si poarta ROZ!!!

Pana data viitoare, astept cu drag pareriel voastre sincere legate de manichiura, dar mai ales de forma.
Be Safe!

5 comments:

  1. Ce manichiura draguta! Imi place noua forma :)

    ReplyDelete
  2. Superbe!!!<3
    Forma unghiutelor e chiar draguta:) imi place!
    pupici:*

    ReplyDelete
  3. Foarte dragut modelul, cu forma nu sunt tocmai prietena :P

    ReplyDelete
  4. imi place manichiura si forma noua a unghiutelor e interesanta :)

    ReplyDelete
  5. Imi place! E de efect oja galbna! Si oja Flormar...cum sa nu imi palca, e superba! Si....o alta forma la unghii:)...interesanta!

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.