My lovely followers

Search This Blog

Translate

Wednesday, February 27, 2013

Space Nails - Colaborare

Salutare fetelor!!!!
Azi voi fi cat se poate de scurta pentru ca ma simt tare rau. Dupa cozi si timp pierdut la spitalul Colentina,mi s-a confirmat diagnosticul si m-au trimis acasa in carantina.
Aveti mare grija ca este o mica epidemie de rujeola in Bucuresti, iar miemi-a cam pus capac. 
Va pup de aici din pat si va las cu unghiutele.

 Practic, aceste unghiute chiar sunt usor de realizat. Pe o baza inchisa stratificati nuante de rosu, galben, albastru, alb, scpilirici si doua- trei stelute. La final sigilati modelul cu un lac de unghii si gata.

Efectul este tare dragut, zic :))


Produse folosite:

Va invit sa parasiti galaxia mea si sa mai faceti cate o plimbare prin constelatiile fetelor care sunt sigura ca au realizat modele spatiale minunate:

 1. Roxy (Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro/


12 comments:

  1. foarte dragute!
    insanatosire grabnica. Epidemia e de la inceputul anului, eu atunci am avut varicela :)

    ReplyDelete
  2. Insanatosire grabnica! Imi place cum ti-a iesit aceasta manichiura. Mie mi-e frica de astfel de teme :-S

    ReplyDelete
  3. Sunt superbee!!
    Insanatosire grabnica iti doresc :*

    ReplyDelete
  4. Sunt foarte dragute unghiutele :* Insanatosire grabnica!!

    ReplyDelete
  5. I love your space nails, they are beautiful!

    ReplyDelete
  6. Sunt asa dragute cu nuantele de roz si mov...insanatosire grabnica:*

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  7. foarte frumoase, sa te faci bine , te pup :)

    ReplyDelete
  8. Buna, ti-am acordat un Liebster award :) http://adinaphotobeautylife.blogspot.ro/2013/02/liebster-award.html

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.