My lovely followers

Search This Blog

Translate

Wednesday, December 4, 2013

Elfin' Around Glitter Nalis

Salutare tuturor!
In aceasta noapte m-am hotarat sa va arat o manichiura ce o port de cateva zile si inca arata impecabil.
Nu am putut rezista tentatiei si am achizitionat frumusetea de "Elfin' Around" - China Glaze  de la  Beauty In The Bottle alaturi de alte 2 frumuseti.
Jolly Jewels #118 de la Golden Rose a facut posibila atmosfera de sarbatoare, ca tot vine Mos Nicolae.


Dupa aplicarea unui base coat , cele 2 straturi de Elfin' Around si-au facut treaba.


A urmat mult glitter gradient si top coat.


Sper sa va placa manichiura mea simpla si sa vina Mosul pe la fiecare si sa va aduca multe ojeeeeee si tot ce va doriti.
Pana data viitoare, fiti cuminti, doar nu vreti sa va pomeniti cu o jordie. :)



4 comments:

  1. chiar ca parca e sarbatoare la tine pe unghii, foarte frumoasa oja CG , sper sa primesc oje nu "jordie" am fost cumintica :D

    ReplyDelete
  2. wow arata foarte bine combinatia dintre oja rosie si glitter! O manichiura de efect!

    ReplyDelete
  3. Unghiutele tale arata "delicios". :)
    Pupici

    ReplyDelete
  4. Ce frumusete de manichiura! Si pozele imi plac foarte mult.

    ReplyDelete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.